شناخت انواع ریمل و قیمت انواه ریمل
نوشته شده توسط : perestije

شناخت انواع ریمل و قیمت انواه ریمل 

ریمل یک ابزار آرایشی جادویی می باشد که با اسفاده از آن و کمی رژ لب و بدون نیاز به هیچ لوازم آرایشی دیگری میتواند صورت و چهره را از حالت بی حالی دربیاورد.

 

اگر به فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی سری بزنید متوجه فروش ریمل بصورت مداوم و خرید ریمل توسط خانم ها در انواع مختلف و متنوع می شوید.

 

برای انتخاب بهترین ریمل که تناسب بیشتری با چشم ها و مژه های شما داشته باشد,ابتدا باید با انواع ریمل مانند ریمل بلندکننده,ریمل حجم دهنده,ریمل ضد آّب,ریمل طبیعی یا فر کننده, آشنایی داشته باشید که در ادامه به آن می پردازیم.

 

ریمل بلند کننده برای کسانی که مژه های کوتاهی دارند مناسب است.که مژه های آن ها را بلند نشان میدهد.اگر میخواهید بهتر عمل کند ریمل را 2 تا 3 بار بزنید.

 

ریمل حجم دهنده برای خانم هایی که مژه های کم پشت و یا به عبارتی مژه هایشان تنک است پیشنهاد میشود که مزه هایشان را پر تر و چشم هایشان را مشکی تر میکند.که بهتر است از ریشه ی مژه شروع به ریمل زدن بکنند.

انواع ریمل

ریمل ضد آب برای استفاده در زمان هایی که ممکن است صورتتان با آب تماس پیدا کند مناسب میباشد.مانند زمانی که به استخر میروید و یا گریه میکنید.شست و شوی ریمل ضد آب به مراتب سخت تر و زمان برتر از انواع ریمل های دیگر است.

 انواع ریمل

 ریمل طبیعی یا فر کننده ریملی است ک کاربرد کمتری دارد و بانوانی که مژه های بی حالت و یا سیخ دارند از آن استفاده میکنند که البته میتوانند با استفاده از فر مژه,مژه های خود را فر کنندکه دیگر نیازی به استفاده از این ریمل ندارند.

 

 

فروش و قیمت ریمل در فروشگاه اینترنتی پرستیژ

 

http://perestije.com

 

031-32263465

09210466261

کانال تلگرام:

 

perestije_com@

perestijeplus_ir@

 





:: برچسب‌ها: فروش ریمل , ریمل طبیعی , انواع ریمل , خرید ریمل , قیمت ریمل , قیمت انواع ریمل , ریمل , ریمل ضد آب , بهترین ریمل , ریمل بلندکننده , ریمل حجم دهنده , قیمت ریمل بلندکننده ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: